fredag 14 augusti 2009

Äntligen Helg

säger många idag på eftermiddan, men inte jag =( , nu börjar jag passet i 4 dagar framöver och jag ser inte fram emot det. Under vinter halvåret gör det mig ingenting att jobba helg men nu när det fortfarande är lite ljust på kvällarna och det finns lite värme och när man vet att det kommer bli superväder på dagarna känns det bara tungt att gå å jobba när alla andra ska vara ledig. Snart ska jag åka in på Mai Thai å köpa lunch åt mig å min älskling, som vi ska käka innan jag börjar jobba. från det ena till det andra så har vi varit förlovad i 4 år och 6 månader idag ;)
Nu på förmiddan har jag skrapat och slipat runt fönstret, har även hunnit med att grundmåla runt.

Ha en trevlig helg alla lediga själar! skänk mig en tanke medan ni lapar sol.

1 kommentar:

  1. Jag jobbar också hela helgen så vi får tycka synd om varann=)

    SvaraRadera