torsdag 31 december 2009

Nyårsafton

Idag är det nyårsafton och vi går in i ett nytt decenium(om det nu heter så) efter kl 00.
Om jag blickar tillbaka kan jag sammanfatta det år som varit med att det har funnits både med- och motgångar, men det är väl så livet ska vara. Det ska inte alltid vara enkelt att bara leva. Nu blickar jag framåt och börjar året med att flytta in i vårat nya hus *längtar*, jag tror det kommer bli tokbra, trots allt jobb det innebär att flytta. Ska ju börja att fixa i sovrummet och vardagsrummet som ska vara i gillestugan, sen får vi ta det andra pö om pö. Ev en Thailandsresa att vänta i Mars. Ska ner till Stockholm och kolla på Bounce när de gör sin sista show med syster och så blir det Takida i sommar med min älskling. Alltid roligt att ha något att se framemot. Om jag ska avge några nyårslöften återstår att se, men måste verkligen börja tänka på vad jag stoppar i mig och ta någon mer promenad än vad det blivit i år.

Ikväll ser jag framemot en tre rätters hemma hos Jessica och Stefan med spel och trevligt umgänge ;)

Gott Nytt År!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar