onsdag 2 januari 2013

2013 - blir det mitt år??

Kan ju inte påstå att 2012, riktigt var mitt år. Sprucken budget genom otänkta omkostnader, himlen fick besök alldeles för tidigt, badrum som drar ut på tiden men som i år är mitt mål att stå klart innan mars. Under 2013 ser jag framemot att fylla 30, åka på minst 1 utlandsresa, framför allt vår bitterfitts 30års resa till huvudstaden och en massa kalasande :)

Nyår firades in i rengsjö med pompa och ståt. Det bjöds på en grym nyårs supé och massa lekar. Det var en riktigt trevlig kväll. Vi delades in i lag. Mitt lag snubblade på mållinjen genom att vi skulle särskilja ett vinnande lag, då vi hade samma slutpoäng, via tärnkastning. Så där kom oturen igen, men vad gör det, lika glad är jag ändå ;)

Väl hemma efter kl 3 så la jag huvudet på kudden, sov någon timme innan det var dax för årets första jobbdag.

Gott Nytt År på er alla!!!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar