tisdag 5 november 2013

Älskade farmor!

Det var ett tag sen vi sågs bloggen, men idag är en sån där dag jag behöver skriva av mig lite. För bara nån timme sen somnade min älskade farmor in. Efter lite mer än två veckor i respirator har hon äntligen fått kommit till farfar igen. Hon har det bättre där hon är nu. När behandling efter behandling inte hjälpt och hennes värden blivit allt sämre blev det bestämt att avbryta och låta naturen ha sin gång. Efter ca 40 min lämnade du denna värld för att gå vidare till en annan. Jag har ett ljus tänt för dig och du är nu min ängel. Du finns i mina tankar. Du var en snäll och omtänksam farmor. För inte allt så länge sen var du pigg å kry, å så på en handvändning blev det så här. Jag är glad att jag var hos dig senast igår. Att jag fått säga Hejdå och tagit farväl. Sov så gott älskade farmor! 
Till er andra; var rädd om varandra, man vet aldrig vad som kommer hända. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar