lördag 20 februari 2010

En hälsning från Loos

Jag kan ju inte vara sämre än Madde, så här kommer en hälsning från Loos men hos mig blir det inga bilder, vill ni se lite bilder gå in på mermadeleine.blogspot.com =). Vi sitter nu inne och väntar på att vattnet till karet ska bli varmt så vi får bada lite efter en dag på skoter, grabbarna har eldjour. Jag har så grymt ont i händerna och armarna, det ska bli skönt att få bada i lite värme, för det kan man ju inte säga att vi hade imorse när vi vaknade kl 5 och hade 9 plus grader inne *burr*. Kanske kan få dom å spela lite kort eller nått nu. Imorgon kommer vi hem till snöovädret som vi åkte ifrån. vi har haft bra väder här men inte kanon, men bättre än all snö som verkar kommit hemma.

Ha det gott mina läsare!

1 kommentar:

  1. Tack så mycket! Du vet, när man bara går hemma så finns det tid till att blogga, haha ;P

    Jag brukar gå på Mias, Erikshjälpen och ALU center i Marma vid Rosa Pantern :I) Vet du någon annan bra loppis?

    Kram :)

    SvaraRadera