söndag 31 maj 2009

Kubbtunering i Marma

Igår var det kubbtunering hos Berit och Lasse.Det var skinande sol och stekande värme. Vi var 8 lag med ca 3 i varje som spelade och mötte varann. Vissa matcher tog längre tid än andra. Men det var jättetrevligt =) Mot kvällen gick vi ner på Rosa Pantern och käkade mat. Under dagen hade vi med oss picknick som vi åt av. Dum som man är tänkte man ju inte på eller struntade i att smörja in sig, och det får man lida av idag. Det här är mitt resultat; snygg bonnbränna man fått. Hur det gick för mig ska vi inte tala om, jo jag förlorade alla mina matcher, men det var kul ändå. mitt lag bestod av mig själv, Benny och Ann-Louise.


Det ena vinnande laget: Bestod av Henrik och Lasse, (även Misan skulle ha varit med, men jobbade alldeles förlänge, så hon gled in på ett bananskal utan att behöva medverka;) )

Det andra vinnande laget bestod av Thomas (min älskling, tur att nån i familjen kan spela) Berit och Olle.


Här är gograbbarna Zack som håller i lillebror Max.


På kvällskvisten efter maten på Pantern spelade vi ett annat roligt spel, som jag inte vet vad det heter men man skulle iaf komma upp till 50 poäng först, genom att slå ner vedstumpar med siffror på.



Sent på kvällen avvek Jag, Thomas och Patrik till Sandviken på crusing. Det var skapligt mycket bilar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar