tisdag 12 maj 2009

Mai Thai

Idag har jag och min kära sambo Thomas lunchat på MaiThai med Lena och Henrik. Det var suveränt goda grytor idag.
På vägen hem kommer vi till rondellen vid Kyrkan, i rondellen möter vi en gubbe som åker åt fel håll, jag fattar inte vad gamla och vilsna gubbar gör i en bil, om dom inte vet hur man ska köra. =) det kan ju hända olyckor.

Väl hemma så har vi städat hela huset sen fick Thomas ett ryck att vi skulle möblera om i vardagsrummet, så nu är det oxå gjort. Det blev bra.

Efter att ha installerat mig här, hoppas jag bara på att jag vet hur jag ska göra nästa gång jag kommer tillbaka, så nu ska jag lägga datorn åt sidan och ägna mig åt kompetenspappret som ska fyllas i för jobbets skull. själv tycker jag det verkar helt meningslöst och invecklat, men måste göra ett försök, trots att det är vad chefen tycker som kommer att gälla i slutet.


over and out ;)

1 kommentar: