onsdag 22 juli 2009

Axmarbrygga 090721

Igår var vi till Axmarbrygga och åt med släkten Olsson. Passade på att hälsa på min lilla syster som jobbar där. Här är utsikten från vårat bord. Det var ett mysigt ställe. Axmarröran till förrätt smakade bra. Varmrätten gick att äta, men det slår inte pepparlaxen på Albertina. Till efterrätt blev det vit chokladpannacotta med hallonspoom, den var supergood!

Här är jag och min älskling i väntan på maten


Här är min syster i kallskänken


Niklas njuter av den goda efterrätten.

Annars om dagarna fixas ett nytt staket, det tar sin tid, allt ska ju grundas och sedan målas, så det går sakta men säkert framåt, igår var morfar här och finade till häcken våran. Jag har ju kanske inte världens bästa semester väder, hade varit lite roligare med mer sol, men jag tycker det är skönt att bara vara ledig.
kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar