onsdag 1 juli 2009

Länge sen sist

Nu var det ett tag sen jag skrev nått. Anledningen är att jag jobbat den senaste tiden och inte gjort så mycket efteråt. Men här kommer en kort sammanfattning om vad som hänt: varit på 50 års kalas till Loos över kvällen när Mats blev Gubbe. Har Spelat Tutbingo på Hällåsen, men ingen lycka där; bara nära, men som man säger; nära skjuter ingen hare.
Här nedan har ni svärfar och svärmors nyinköpta båt, visst är den fin? Jag tycker den var jättefin. nu kanske man får sig en tur ut på havet i sommar. =) Här har dom nyss kommit hem efter att ha tagit den från Stockholm till Söderhamn.




I Helgen som var 27-28 juni var jag, Thomas, Patrik och Ytte ner till Mantorp på Gatebil. Där körde man på bana. Vi åkte härifrån på lördag morron vid kl 4 var nere i Mantorp lite över 8. Har haft strålande sol och kanon värme hela helgen. Mycket bilar att kolla på, det var jätte trevligt. Vi sov på ett vandrarhem i Ljungsbro, litet och varmt men det gick alldeles utmärkt. På lördag kväll var vi in till Linköping och käkade, det blev Burger King. Det var en mysig stad. Åkte hemåt runt 15-tiden på söndagen då vi hämtade svärfars och svärmors bil i Gustavsberg.
Här åker min älskling med Peter några varv runt banan.



Idag är vädret lite halvdassigt men solen spicker nog igenom snart. ska passa på att tvätta upp det sista jag inte hann med igår, dammsuga av det jag hinner innan jag ska åka med AnnaCare till stan.

Over and Out för denna gång.

1 kommentar: