onsdag 8 juli 2009

RättvIksträffen 090704

Varför kommer bilderna alltid, inte i den ordning jag vill ha det, blir skapligt less, men nu orkar jag inte ändra om så det får vara så här. I lördags var vi till Rättvik där det var Rättviksträffen för Volvobilar. Det var bra väder trots att regnet hängde i luften vid vissa tillfällen. Lite mindre bilar än vad jag trodde att det skulle vara. Men jag måste säga att jag tycker det är jättefint i Dalarna, skulle kunna tänka mig att flytta dit.
Här svalkar jag mina fötter i siljan.

Om vi hade ställt ut våran bil som stod i garaget denna dag hade vi kanske haft turen att vinna denna coola dalahäst, specialgjord för 1-3 i R-klassenTeckenstorlek
Här står Mitt hjärta och kollar in en av alla de bilar som var med och tävla.

SEMESTER, Jag har 3 arbetsdagar kvar sen går jag på semester i 3 veckor =)
*Längtar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar