onsdag 2 september 2009

Lite nytt ; )


Nu var det länge sen jag skrev igen, men har inte haft nån lust att sitta här vid datorn, men tänkte att jag måste slänga in lite bilder. Så här kommer ett kort litet blogginlägg.
Här är våra pärlor den nya till vänster och den gamla, nu sålda till höger, gråter en liten tår när jag tänker på att vi inte har V70:n kvar. Det här är sista bilderna tillsammans.



Här är jag nyfrissad. Gjorde detta igår, var hos frissan i 4 timmar, men då var det inte bara jag som klöpp mig, utan även svärmor och Mathilda. Var till Malin i Bergvik, jag tyckte hon var jätteduktig och noggrann. Det kändes när det blev kort men jag är jättenöjd, nu kan jag inte sätta upp i knut hela tiden. Igår var jag barnvakt åt Max samtidigt som jag var till frissan,lite dålig planering av mig men det gick jättebra, han var jätte snäll.

Dax att sluta, har inte tid att sitta här längre, ska hjälpa Thomas lite innan det blir sängen.
Ha det bra till vi hörs igen!

3 kommentarer: