tisdag 22 september 2009

Snart Andra avenyn

Ett litet inlägg innan Andra Avenyn börjar.

Idag har vi varit på 25 års kalas, min kusin AnnaKarin fyller Grattis!
I två dagar nu har jag varit duktig och gått ut och gått en vända här i Söderala. Hoppas bara att jag håller i trenden som jag nu startat, och inte lägger av så lätt, funderar även på att anmäla mig till poledancing, någon mer som är intresserad?
Nyttig mat, vad är nu det egentligen?
alla metoder säger olika, men jag har fått för mig att om man äter på regelbundna tider, motionerar, tar en portion som består mer av grönsaker och kött, och en mindre del pasta, eller potatis (för smakens skull), undviker socker så ska allt gå bra.
Men det där med att äta på regelbundna tider kan bli svårt eftersom man har så varierande arbetstider. Sen att äta 3 riktiga mål om dagen tror jag oxå är viktigt.

nu dax att gå ner, ta en frukt, dricka lite vatten och kolla in Avenyn.

Må gott mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar