fredag 19 mars 2010

En snabb halsning fran thailand

Hej alla kara lasare!

Tyvarr far ni sta ut med att det inte finns alfabetets sista bokstaver.
Sitter nu pa ett internet cafe har intill hotellet och tankte skriva ner nagra rader pa hur vi har det. det ar varmt och klibbigt, har ingen riktig koll pa hur manga grader det kan vara, men igar nar vi landade var det 36 grader varmt. rummet vi sover i ar stort och fint. lukten har nere hade kunnat varit den battre, det ar en blanding mellan sopor och rok. maten ar helt ok. Idag har vi tagit en longbat till PhraNang. En jattefin strand dar vi fatt legat i skuggan for att inte branna oss, tagit ett dopp i havet var och varannan minut, helt underbart.

maste avrunda nu, annacare och mathilda vantar pa mig utanfor.

Onskar du vore har mitt hjarta, saknar dig!

kommer fler uppdateringer under dessa 2 veckor.

Kram fran ett varmt Ao Nang

2 kommentarer:

  1. Härligt att läsa lite, skönt ni har det bra :) Jag håller på med tårtor inför kalset.
    Marias flicka ska heta Tova..
    Kramar / Jessica

    SvaraRadera
  2. Å va jag önskar jag vore i din bikini just nu ! ;) Ha det så himla härligt ! Kram till er alla tre

    SvaraRadera