torsdag 11 mars 2010

Tåget inställt

Min sista lediga dag innan jag åker. Sitter nu med frukosten framför datorn för att kunna göra fler saker samtidigt, eftersom det är lite som ska fixas innan. Det blir ett snabbt inlägg för här har man många järn i elden idag, håller även på att städa, ska träffa Jessica vid halv 12, vi ska till Helena Kroons nya Cafe/loppis å kolla. Sen blir det kalas en sväng, min älskade Mormor fyller 80. GRATTIS!
Efter det blir det hem och fortsätta med det jag inte hann med på förmiddan.

Vårt tåg som vi skulle åka med på onsdag till Arlanda, är inställt, så det strula till sig lite där ett tag men vi får nu ta ett tidigare tåg, kanske lite drygt att behöva vara på arlanda så länge, men vad ska man göra. Vi måste ju dit på ett eller annat sätt.

Imorron är det tjejmiddag hos Madde Rosén =)

Nu måste jag fortsätta, så jag hinner lite till innan jag måste bege mig.

Ha det bra mina läsare!
Vet inte om jag hinner uppdatera så mycket innan jag åker, men ska försöka uppdatera under min tid i Krabi.

*Kramar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar