lördag 20 mars 2010

Massage

Idag har vi varit till Phra Nang igen, en helt underbar strand med vit strand och turkost vatten.
solen har hallt sig framme mer an igar, har legat i skuggan och varit i solen da man badat alltsa typ standigt.

Efter vi kommit hem till hotellet och softat lite, sa tog vi oss en helkroppsmassage, det gjorde ont, dom var lite hardhand och jag blev lite radd nar hon vek ihop mig till en kottbulle och la sig over mig, men jag lever.

snart dax att sova, vet inte riktigt vad vi ska hitta pa imorron.

Kram och gonatt pa er alla!!

2 kommentarer:

  1. Hej! Såg att du skrivit på msn men jag kalasade då.. jag var hemma på fredagen pga huvuvärk.. dte var ju medlemsdag då det hade vart typ kaos och jättemycke folk med goda resultat.
    Härligt med massage alla säger de älskar massage i thailand. Ska ni iväg på några utflykter?
    Ikväll ska vi äta god mat med brorsan och hans tjej som ska sova över och i morrn fortsätter kalasendet.
    Jag blev jättenöjd med tårtan den blev god :)
    Maria har kommit hem från bb nu och det funkar bra. Kram / J

    SvaraRadera
  2. jessica nordqvist21 mars 2010 kl. 20:23

    ååå njut nu!!!!!! det är du sååå värd!!!!!

    SvaraRadera