onsdag 3 juni 2009

26 År idag

Idag har man gått och blivit ett år äldre. Så nu är man 26 somrar. Jag har haft öppet hus hela dagen. Det började med att mormor, morfar, farmor, Lena, Max, Kristin, Syrran, Lillemor och Melina kom på förmiddagen. Sen när Thomas kom hem så kom Mamma, Göran, Per, Emelie och Hulda, även Pia och Marcus kikade in och sa grattis, när dessa fikat klart kom nästa stab; Maibritt, Stig, Olle, Jenny, Emma, Stina, Stefan, Carina, Robin, AnnaCare, Mathilda, Patrik och Niklas. Har fått en hög grattis sms, i Present fick jag mest pengar som ska gå till en ny säng. presentkort på lindex och harmoni och självklart blommor, även en kruka med olika kryddor i. Sen har Jessica ringt och grattat =)
Nu är allt undan plockat, så jag tänkte ta mig lite sallad som jag fixat ihop på dan.
Nu kom Micke å sjöng en trudelutt,så jag ska ta fram lite fika åt honom.

Gonatt på er!













1 kommentar:

  1. Skäms på Mig som är borta på din födelsedag ! Men bättre sent än aldrig STORT GRATTIS BRUDEN ! <3 (Jag får gottgöra mig på någe vis). Kommer och sällskapar er på jobbet från midsommarveckan :) Såg dig förresten idag men du pratade i telefon och sen när jag kom ner från kontoret va du inte på golvet.
    Ha det bra ! Kram

    SvaraRadera