söndag 14 juni 2009

Vart är solen?


Regnet det bara öser ner, vart har solen gått och gömt sig? Igår var jag på dop, det var Max tur att få sitt namn; Max Harry, så sött. Jag som alltid brukar vara i tid, var verkligen tidsoptimist igår; skulle ju hinna med så mycket innan dopet; vilket gjorde att jag kom till kyrkan sist av alla och när det redan hade börjat. PINSAMT. Men brukar man inte säga att fint folk kommer sent =). Efter dopet följde jag med Lena och Henrik hem, fick köttgryta med ris, jättegott och tacksam för det, så slapp jag äta själv eftersom Thomas hjälpte Peter. Idag Söndag blir det en slappa dag, vi ska ha filmkväll med Lena Henrik ikväll, käka lite tacos tillsammans å mysa ner i soffan. Under dagen tror jag kanske att jag ska ta tag och rensa ur garderoben, men först måste jag städa av klart, sen läre jag handla lite till kvällen.
Här sjunger Linnea Välkommen hem av Sonja Aldén, det måste vara en av de finaste sånger som jag vet passar till ett dop; känner mig lite stolt att Lena tog mitt förslag=)

2 kommentarer:

  1. åh gud vilken fin låt!
    Vem är det som sjunger?
    /Elin

    SvaraRadera
  2. Åh vad det är fint! :)

    SvaraRadera