torsdag 18 juni 2009

Tjejmiddag hos mig

Dax för tjejmiddag och den här gången i ordningen var det min tur. Jag bestämde mig för att göra tre-rätters. Den här gången var vi alla 9 tjejer samlade. Det är andra gången på alla gånger som det händer. Jättretrevligt. Vi vann väl runt 60 kr på lotterna, plus keno vinsten undra när storvinsten ska dyka upp?!
Här ser ni min homemaida räkbakelse:

Här är varmrätten; Kasslergryta a´la Bettan med pasta och grön sallad.

Till efterrätt blev det Rabarber/hallon paj med marsansås, men den fastnade inte på bild.
Här är tjejerna mätta och belåtna nästan för mätt blev jag iaf. Vi kollade in en gammal film när vi vågbrobarn gick i 5:an och gjorde en teater och sen kollade vi på när vi vågbrobarn gick ut 9:an och gjorde musikvideor. Man fick sig ett gott skratt.


1 kommentar:

  1. Men hej på sig lilla Bettan! Fin blogg du har!
    Trevlig värre igår eller hur?!
    Kramen!
    Ragnvi

    SvaraRadera