söndag 7 juni 2009

Albertina 090606

Mormor och Morfar hade bestämt sig för att bjuda alla barn, barnbarn och barnbarnsbarn med respektive på Albertina i Skärså. Anledningen var att de firade 55 år i bröllopsdag den 5 juni.
Jag trodde aldrig att vi skulle kunna skrapa ihop alla 25, men det gjorde vi, Det var trevligt att träffa alla =) Jag käkade pepparlax med skärgårdssås och potatis, sen fick det bli glass med hjortronsylt till efterrätt. Det var hur gott som helst. Nedan har jag lagt ut lite bilder sen "kalaset", men dom ville inte komma i kronologisk ordning, så ni får ha överseende.
Här ovan är vi samlade till ett gruppfoto.

Detta är min älskade mormor och morfar. Tack så mycket för den goda maten =) här håller dom på att öppna en liten bröllpospresent från oss alla.

Här är gänget samlat igen.

Här sitter ena halvan, proppmätta men väntar på efterrätten som det alltid finns en extra mage för.

Här är den andra halvan.
Nääe nu ska jag kila ner och ta mig lite rabarberpaj innan det är dax för sängen.
Kram på er!



2 kommentarer:

  1. Hej! Nu har jag kollat in din blogg! Tack för hjälpen idag! Kram Jenny

    SvaraRadera