fredag 12 juni 2009

En kick

Idag är det skolavslutning, efter att ha fått grillat hemma hos svärmor och svärfar så följde jag med Thomas lilla syster Mathilda in till stan för att kolla på Kevin Borg medans Thomas hjälper Peter med att få ihop Audin. Det var ju inte världens finaste examens kväll kanske, regnet stod eller står fortfarande som spön i backen, stackars ungdomar. I alla fall så hade dom nått där nere som hette SkyDiving, tror jag; vilket jag naturligtvis måsta testa på. Jag och Thomas bror Jesper samt en kille till som janssons familjen känner tog skyliften upp och föll fritt ner i ett nät. det var jätte häftigt. Men vi var nog alla tre supernervös innan vi kom ner. Ett riktigt sug drog i magen, och nu har man fått sig en liten kick att leva på tills man kommer ner på grönan i sommar =) I lööv karuseller. Blev väldigt blöt så jag fick åka hem och byta kläder och här sitter jag nu tills jag ska skjutsa hem Mathilda och hennes kompis.


Ska gå ner och kolla om det är nå vettigt på tv:n.

Kram på Er!



1 kommentar: